13 Eki 2015

Zeynep'in Anne Elinden Bayramlıkları:):)



Merhabaaalaarr,
Bayramlıklar serimizi toplu yayınlayayım istedim şimdi de.Yelek- şort takımını ve mavi robalı bluzu daha önce paylaşmıştım.

Etekleri ayrı çekmişim ama pantolonları ve ceketi çekmemişim maalesef.
Etekleri hep aynı mantıkla dikiyorum,uzun bir dikdörtgen kesip iki ucunu dikiyorum ,dikişli kısım eteğin arkası oluyor.Belini lastikle büzdürünce tamamdır.
Şu fırfırlı olanı çok sevdim,kumaş kendinden fırfırlı bi numara yok yani:):)

Kahverengi pantolonu da şort kalıbını daraltarak yaptım.

Peplum ceketi de daha önce yayınladıgım bluz kalıbını kullanarak diktim.Önden biraz katlama payı vererek kestim ve orayı pat yaptım.Daha önce diktiğim benzer bluza buradan ulaşabilirsiniz.




7 yorum:

  1. güle güle giysin çok sekerler ya :)) cekete bayıldım

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık her biri ayrı güzel gerçekten :)
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel yapmışsın ellerine sağlık.Yavrun için bişeyler yapmak çok keyifli..

    YanıtlaSil
  4. Hepsi bir arda olunca bıcır bıcır. İçim açıldı. Çok şekerler. Eline sağlık. Sağlıcakla giyinsin kuzucuklar. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel olmuş elinize sağlık. Kızınız güle güle giysin sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Her şeyin küçüğü seviliyor diye boşuna dememişler nasılda şirin görünüyorlar ellerinize sağlık .iyi günlerde giyilsin.

    YanıtlaSil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))