3 Eki 2015

Yelek - Şort Takımı ( Diktiklerim)




Selamun aleykümm geçmiş bayramınız mübarek olsun:):):)
 Bu bayram sırf Zeynep'e çalıştım ,hem büyüdüğü için kıyafet ihtiyacı artıyor,hem bayramlık lazım hem de okullar geç açılınca tatilde boş durmamak adına bıcırıma bayramlık serisi diktim:):)

Farkındayım biraz erkek takımımına benzedi:):)Ama napim kumaşlar az az kalınca kıyamıyorum,renkler uysa da uymasa da Zeynep'e dikiyorum artık.




 Kalıbı Burda 2013Aralık 'tan çıkardım.İlla da bir Burda dergisi almak istiyorsanız bu dergiden edinin derim,ben çok bunu kullanıyorum.Hem kız çocukları için hem de yetişkinlikler için güzel modeller var.

 Bu sefer çok ayrıntılı çekemedim ama pervazı nasıl diktiğimi göstereyim.
 Önce omuz dikişlerini yaptım.
 Sonra pervazı telalayıp resimdeki şekilde birbirine diktim.

 Yelek ve pervaz yüzü yüzüne gelecek şekilde üst üste koyup gösterdiğim yeri oldugu gibi diktim ,fazlalıkları kesip çevirdim ve ütüyle bastırdım.

Zeynep hanıma diğer diktiklerimi de önümüzdeki günlerde paylaşacağım inşallah:):)

5 yorum:

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))