8 Kas 2014

ANNE KIZ ETKİNLİKLERİMİZ 25


ÇOCUKLA DİKİŞ NASIL YAPILIR?

Aslında yapılamaz:)Hele benimki gibi ilgi delisi bir çocuksa,annesini dikiş makinasıyla paylaşamaz.O zaman ne yapmalı etmeli,Zeynep'e etkinlik bulmalı!Dikiş makınasını üzerine koydugumuz masanın köşesi Zeynep'in sabunla çizdiği şaheserlerle doldu.Şu aradaki yüzleri ben yapmadıgıma göre babasının işidir:)

Allah'tan sabun oldugu için ıslak bir bezle hemen çıkıyor,hem de oda da sabun kokusu kalıyor:)İlla iyi taraf bulmalıyım:)

Zannetmeyin ki çok uzun süre bu şekilde oyalanıyor,maalesef en fazla 15 dk:(O sürede de dik ne dikeceksen:)En güzeli yine çocuk uyuyunca dikiş yapmak...

4 yorum:

  1. ;D ama güzel yöntem bulmussun cocuklar yazmayi karalamayi sever bende üc cocukla tüm imkanlarımı zorluyorum dikis yapmak icin yinede az cok yapabiliyorum ama zor oluyor tabi

    YanıtlaSil
  2. oyyy üç çocuk mu maşallah size de kuzularınıza da:)ben hiç sesimi çıkarmasam mı ne :):)

    YanıtlaSil
  3. Aslında süper fikir..kara tahta boyası ile de boyanabilir böylece tebeşirle de yeni yeni şeyler çizebilir..bu yaşta tebeşir biraz riskli ama güvenlisi de vardır diye düşünüyorum..kolaylıkalr dilerim..sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. çok tesekkürler evet aklımda bulunsun rastlarsam alıcam inşallah:)

    YanıtlaSil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))