18 Eyl 2014

DİKİŞ MAKİNASI TAVSİYESİ

 YUPPİ DİKİŞ MAKİNAM GELDİ:):)

Sonunda haftalardır aradığım ,beklediğim makinama kavuştum:):):)
Dikişe her zaman bir merakım vardı,ama elimden tutan olmadı ki arkadaş:):)Annemin eski tarz singerini öğrenmek için ne çok dil dökmüştüm ama beni pek tınlamadı zannımca:)
Şu dikiş merakım yüzünden İsmek'e ve halk eğitim kursu için  başvurdum ama hafta sonu olmuyormuş,evhanımları geldiği için hafta içi kurs açıyorlarmış:(:(:(

Neyse 2 sene önce sıfır dikiş bilgisiyle bimden Homemaxx dikiş makinası aldım,öyle böyle ufak tefek şeyler diktim.Özellikle hamilelik dönemindeki kıyafetlerimi hep kendim diktim.Ama makina tangır tungur çalışıyordu bir kaç kez bozuldu.Zaten çok bilgim de olmayınca öylece kaldı.Zeynep doğunca da dikiş serüveni bir süreliğine rafa kaldırılmış oldu.Şimdilerde yine hortladı ama makinam bozuk.Neyse baktık bimin makinasından bana hayır yok,eşimle aradık taradık çok şükür içime sinen bir makina bulduk.


Hem internetten araştırdık hem de makina satan bir terziye danıştık,araştırmalarıma göre Singer ve Pfaff 'ın yeni makinaları artık çin malıymış.O yüzden Janome ve Brother tavsiye ediliyor,ikisi de hem japon malı hem de demir çağanozlu oldugu için.

Makinam bir kaç gün önce geldi,çalıştırınca sesi bile o kadar  farklı ki ,hem çok sessiz çalışıyor hem de takır tukur değil diğeri gibi:):)Dikiş çok  daha rahat ve kolay.Bir çok özelliği  var,klavuz kitabı da çok açıklayıcı anlatmış.Ben çok beğendim belki benim gibi kararsız arkadaşlar varsa tavsiye ederim.Aşağıda da özellikleri yazıyor:

JANOME 423S ÖZELLİKLER
İlik dahil 23 adet dekoratif dikiş ve desen fonksiyonları
İstenilen boyutta tek adımda ilik açabilme
5 mm genişliğinde zig zag yapabilme
Değişken dikiş adım ayarı
Extra kalın kumaşları kolaylıkla dikebilme
Kol, manşet, çocuk kıyafetleri ve zor ulaşılan bölgeler için yuvarlak burun dikimi
Kolay düğme dikimi
Dişliyi aşağı indirme özelliği ile her türlü kasnak nakışı, kum iğnesi, çin işi, Türk işi vs. yapabilme
Standart ve opsiyonel aksesuarlar ile kenar dikişi, fermuar, gizli fermuar, nervür dikişleri, kenar kıvırma, overlok, düğme, aplike, kapitone dikimi ve daha birçok özellik
Kordonlu dikişler, plise, yama, deniz kabuğu ve daha birçok özellik
Her türlü kumaşı dikebilme imkanı (kot, penye, triko gibi)
İleri geri dikiş yapabilme (dikiş başlangıcını ve sonunu sağlamlaştırmak için)
Tek düğmeye basarak kolay ayak değiştirme
Otomatik iplik takma sistemi
Basit kullanımlı desen seçici düğmesi
Çift iğne kullanımı ile birbirine paralel süsleme dikişi yapabilme
İplik tansiyon düğmesi ile istenilen esneklikte dikiş dikebilme imkanı
Sağda, solda veya ortada olmak üzere iğneyi 3 pozisyonda kullanabilme imkanı
Katlanabilir taşıma kolu ile taşıma kolaylığı
Makine üzerinde aksesuar saklama kutusu
Tozluk örtüsü
Seri ve sessiz çalışma
İplik kesici
Aydınlatma lambası
Otomatik masura sarma
İşaretli iplik geçirme yolları ile kolay ve hatasız iplik takma
Tek düğmeye basarak kolay takılıp çıkarılabilen ayaklar
Hız ayarlı elektronik pedal
Otomatik masura sarma
İşaretli iplik geçirme yolları ile kolay ve hatasız iplik takma
Hız ayarlı elektronik pedal (pedala ne kadar basarsanız makineniz o kadar hızlı çalışır)


29 yorum:

  1. güle güle kullan balııım:) Hadi bakalım göster marifetlerini.

    YanıtlaSil
  2. Şimdilik sadece Ademin tişörtünün söküğünü diktim:):):)Zigzagda overlok gibi diktim süper oldu:)

    YanıtlaSil
  3. sen şimdi evde ne kadar dikilecek varsa toplarsın:-)

    YanıtlaSil
  4. Aynen öyle yaptım,özellikle bir kaç tane pantolon paçası var ,ayarladım dikişe hazır bekliyolar:):)

    YanıtlaSil
  5. hayırlı uğurlu olsun :) janome kullanmadım ama hep iyi yorumlar okudum hakkında. bol dikişli günler size :)

    YanıtlaSil
  6. canım ne kadara aldın çok güzel miş

    YanıtlaSil
  7. Sagolun Bahar hanım,kızımdan zaman buldukça başına geçicem inşallah.
    650 tl gittigidiyordan aldım Nihal hanım.

    YanıtlaSil
  8. hayırlı olsun güle güle kullanın artık bol bol dikiş yazısı bekleriz:)

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkür ederim:))Az önce sadece kumaşı keseyim diye çıkardım ortaya kızım direk oyuna bağladı:):)Neyse o uyuyuncabir şeyler yaparım inşallah:)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan canim hayrli olsun:)

    YanıtlaSil
  11. Bende dikiş makinesi satıcısı olarak sizi destekliyorum janome metal mekikli makineler sağlam ve kullanışlı bunun yanında bindallı ve zetina marka dikiş nakış makinelerini de öneriyorum.Hem ince kumaşlarda hem de kalın kumaşların dikiminde sorunsuz çalışabilirsiniz fiyat olarak da makul fiyatlarla üstelik eski makinanizi da verip yenisiyle değiştirme indirim imkanınız da var.Ar Makine Tekstil 0543 8607083 Giresun

    YanıtlaSil
  12. Bende singer 1301 vardı hic memnun değildim degistirdim zetina aldım bakalım bu nasıl çıkacak haydi hayirlisi

    YanıtlaSil
  13. Bende singer 1301 vardı hic memnun değildim degistirdim zetina aldım bakalım bu nasıl çıkacak haydi hayirlisi

    YanıtlaSil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))