18 Eyl 2014

ANNE-KIZ ETKİNLİKLERİMİZ 13 (15 aylık:)


İşte buyrun baykuşgiller:):)Çok sevimliler değil mi,Zeynep'le birlikte hazırladık.Tuvalet kagıdı rulolarını tepelerinden katladım,keçeli kalemle de çizdim.Sonra zeynep onlarla evcilik oynadı,yedirdi,içirdi,uyuttu,sandalyesine oturttu,karşılıklı konuşturduk,biz çok eğlendik:)

Belki bazılarınız aman ne uğraşıyosun her yerde oyuncak satılıyor diyebilir,ama bu başka oluyor.Kızım benim yaptıgım  şeylerle oynayınca ben çok daha mutlu oluyorum,tabi ki ekstra oyuncak da alıyoruz ama en fazla bir kaç saat ilgileniyor sonra para çar çur.

8 yorum:

  1. Canım ya şimdi bu ruloları görünce o kara kalem çalışmalarını sen mi yaptın diye içime bi kurt düştü:))

    YanıtlaSil
  2. Şaka tabi, tuvalet kağıdına yağlı boya çalışması yapacak diilsin heral:)

    YanıtlaSil
  3. Yaw ayrıntıları şimdi gördüm, bi de papyon toka falan çizmiş deliii, =)

    YanıtlaSil
  4. Ya kolaysa Zeyneple birlikte gel de sen çiz:):):)Keçeli kalemlerle elimi, kolumu ,kendi bacağını bir güzel karaladı:):):)

    YanıtlaSil
  5. ne kadar güzelelr..ben de bi gün lazım olur diye tuvalet kağıdı rulolarını biriktiriyordum..nerden öğreniyorsunuz acaba bu etkinlikleri siz..ne güzel şeyler:)

    YanıtlaSil
  6. Bunları google görsellerden buldum,tuvalet kağıdıyla yapılacak etkinlik diye aratmıştım,şimdi de kapak etkinliği arıyorum:)Güzel yorumların için teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Çok kıymetli yorumlarınızı alalım:)))